מדיניות החנות
שירות לקוחות שירות לקוחות

אנו, ב-HydroGrow, עושים כמיטב יכולתנו לענות לפניותכם בהקדם האפשרי,
תוך מתן סיוע ושירות טוב ככל הניתן. נציגינו יצרו עימכם קשר, עד 48 שעות ממועד ההזמנה,
לתיאום ההזמנה ולשילוחה לשביעות רצונכם.

במידה וקיימת בעיה טכנית עם השימוש באתר וביצוע רכישה דרכו, ניתן להתקשר אלינו לקבלת
סיוע טכני בשעות הפעילות (ימים א'-ה' בין השעות 10:30-19:00,יום ו' בין 10:30-14:00 ).
ראה צור קשר .

סיוע מלא שירות וסיוע מלא עד להצלחה

אנו מציעים ללקוחותינו סיוע ושירות מלא (בטלפון או במשרדנו), מתחילת הגידול ובכל עת
לאחר מכן. אצלנו תמיד תהיה לכם אוזן קשבת לכל שאלותיכם או בעיותכם, ואתם יכולים לסמוך
על הצוות המקצועי והמנוסה שלנו שייעץ וינחה אתכם לאורך כל הדרך .

משלוחים מדיניות משלוחים

*סכום הזמנה מינימלי למשלוח –  35 ש"ח*

(ללא דמי משלוח)

לנוחיותכם אנו מציעים מספר דרכי שילוח, ומאפשרים משלוח מוצרים
בכל רחבי הארץ והעולם:

איסוף הציוד ממשרדנו בגבעתיים – בחינם
שילוח בדואר רשום  (בתשלום מראש עד משקל של 2 ק"ג) – 20 ש"ח¤

שילוח בדואר רשום  (בתשלום מראש מעל משקל של 2 ק"ג) – 52 ש"ח¤
שליח אקספרס עד הבית באזור ת"א – 35 ש"ח ¤
שליח אקספרס עד הבית בכל הארץ – 55 ש"ח ¤  **

* עבור מוצרים בגודל או משקל חריג יתואם מחירי השילוח המדוייק עם הקונה
** ביישובים מרוחקים עשוי מחיר השילוח להיות גבוה יותר בהתאם לדרישות
חברת השילוח. במקרים אלו מחיר השילוח המדוייק יתואם עם הלקוח.

 

ביטולים ביטול הזמנה והחזרת מוצרים

אנו בה-HydroGrow עושים את מירב המאמצים על מנת שתהיו מרוצים מהשירות
ומאיכות הציוד.
  במידה ואינך מרוצה מהמוצרים שרכשת ניתן להחזירם תוך 14 יום לחנות,
במצבם המקורי (לא משומשים),בצירוף חשבונית המס ולקבל עליהם החזר כספי מלא.

ניתן לבטל הזמנה שבוצעה באתר תוך 14 יום ממועד ההזמנה (כל עוד לא נשלחה), לאחר
קבלת הודעת ביטול. במקרה כזה לא יחולו על המזמין עלויות כשלהן.

איך מזמינים איך מזמינים?
כל שעליכם לעשות הוא לשוטט באתר, בין המוצרים והקטגוריות השונות ולהוסיף את המוצר או המוצרים אל עכלת הקניות. עושים זאת על ידי לחיצה על כתפור "הזמן".
בסיום בחירת המוצרים, יש ללחוץ על כפתור עגלת הקניות המופיע בפינה הימנית העליונה של האתר ולמלא את הפרטים הרלוונטיים לפי דרישות המערכת
אם שכחתם להוסיף מוצר או הוספתם מוצרים מיותרים, ניתן להוסיף הערות בעת התשלום וכמובן ליצור עימנו קשר טלפוני או במייל. מעבר לכך, אנו מאשרים כל הזמנה טלפונית, אז תוכלו לעשות זאת כשאחד מאיתנו ייצור עימכם קשר.
אנו, בהידרוגרו, HYDROGROW, עושים את מירב המאמצים לטפל, לאשר ולשלוח את הזמנתכם כמה שיותר מהר, ביעילות ובצורה בטוחה
אמצעי תשלום אמצעי תשלום
אלו הם אמצעי התשלום שאנו מקבלים:
כרטיס אשראי כרטיס אשראי – הכל מלבד אמריקן אקספרס\
פייפאל פייפאל PAYPAL
מזומן מזומן בסניפים
העברה בנקאית העברה בנקאית

 

אחריות אחריות ושירות למוצרים

חלק מהמוצרים הנמכרים בחנות נמכר עם תעודת אחריות (מטעם היצרן או היבואן).
כחלק מהשירות בחנות אנו מטפלים בכל נושאי האחריות (תיקון או החלפה)
או שירות (במקרה של תיקון במידה והאחריות חלפה).
בנוגע למוצרים אחרים אשר היצרן/יבואן לא סיפק בעבורם תעודת אחריות ובפרט נורות אין באפשרותנו
לספק אחריות כיוון שאין אנו יצרני המוצר.

 

 

: